Egy új jogszabály értelmében 2016. július 1-jétől minden kék szám megszűnik, így az Új Pillér Egészségpénztár elérhetőségei is megváltoznak.
2016. július 1-jétől a megszokott minőségi szolgáltatásokkal az alábbi telefonos elérhetőségeken állunk szíves rendelkezésükre:
|
Telefonszám |
Elérhetőség ideje |
Munkanapokon |
Hétvégén |
1. |
Újpilléres patikakártya
egyenleglekérdezés |
|
06-1-210-9790
06-1-210-9798
06-1-210-9799 |
éjjel-nappal |
2. Pénztártag |
06-1-210-9790
06-1-210-9798
06-1-210-9799 |
8 – 22 óra között |
8 – 14 óra között |
3. Munkáltató |
06-1-210-9770
06-1-210-9779 |
8 – 22 óra között |
8 – 14 óra között |
4. Szolgáltató |
06-1-210-9770
06-1-210-9779 |
8 – 22 óra között |
8 – 14 óra között |
5. Virtuális POS |
06-1-210-9816 |
éjjel-nappal |
6. Multipayes POS-telepítés |
06-1-210-9774 |
8 – 16 óra között |
A változást hozó rendelet |
|
2016.01.15-én a Magyar Közlöny 6. számában megjelent az azonosítógazdálkodással összefüggő egyes rendeletek módosításáról szóló 1/2016. (I. 15.) NMHH rendelet, amely a 06-40-es hívószámok átalakítását is érinti. Erre hivatkozva a Magyar Telekom Nyrt. a jelenleg használt belföldi kék szám szolgáltatást 30 napos felmondási idő mellett 2016. július 1-jei hatállyal megszüntette és a számhasználatra vonatkozó feltételeket az Üzleti Általános Szerződési Feltételeiből is kivezette.
A változás nem csak a Patika-csoportot érint, hanem valamennyi kék számmal rendelkező szolgáltatót. Mostantól például más a MÁV elérhetősége, de az Új Pillér Egészségpénztár bankszámláját vezető CIB Bank is új telefonszámokon tárcsázható.
A változás nem érinti sem az e-mail címünket (ugyfelszolgalat@ujpiller.hu), sem a faxszámunkat (06-1-210-9778), sem a levelezési címünket (1535 Budapest Pf. 861.)! Azokon változatlanul állunk az Önök rendelkezésére.
A prémium Új Pillér számára azonban különösen fontos, hogy ügyfelei minél kényelmesebben és biztonságosabban intézhessék ügyeiket a nap bármely időszakában, ezért folyamatosan fejlesztjük online felületeinket. A minél tökéletesebb ügyfélélmény érdekében szinte nincs olyan, amit ne lehetne elintézni a www.ujpiller.hu oldalon.
Használja Ön is gyakrabban az újpilléres online szolgáltatásokat, és győződjön meg személyesen a minőségről!
Internetes felületünkön a munkáltatók ellenőrizhetik folyószámlájukat, módosíthatják adataikat és igénybe vehetik a céges patikakártyák legfontosabb mutatóit összefoglaló elektronikus munkáltatói kontrolling szolgáltatásunkat. Örvendetes, hogy ma már szinte minden partnerünk a könnyen kezelhető, költséghatékony és környezetbarát tájékoztatási módon, vagyis az elektronikus formában kéri a beszámoló megküldését.
Minden újpilléres kártyafeltöltés előtt érdemes az ingyenes cafeteria-kalkulátor segítségét igénybe venni |
|
Egész évben a vállalati pénzügyesek és hr-esek elengedhetetlen segítőtársa lehet a patikás céges és egyéni cafeteria optimalizálást egyszerűsítő Cafeteria-kalkulátor. Elég megadni néhány a vállalatra vonatkozó adatot - munkavállalók száma és az igényelt juttatás munkavállalónként -, és a program segít optimalizálni a felosztható cafeteriás keretet.
Kattintson és számoljon! Cafeteria-kalkulátor
A szolgáltatók számára is igyekszünk elektronikusan elérhetővé tenni minden szükséges dokumentumot, annak érdekében, hogy minél gördülékenyebben intézhessék ügyeiket. Egy rövid regisztrációt követően módjukban áll az interneten keresztül megterhelni a patikakártyát, de a Patika-csoport legújabb szolgáltatása, a POS kártyaolvasó telepítése is az elfogadóhelyek költséghatékony és kényelmes működéséhez járul hozzá.
Válassza az Új Pillér stratégiai partnerét bankkártya-elfogadónak is! |
|
A Patika-csoport 1999-es piacra lépése óta folyamatosan újít szem előtt tartva a céges és az egyéni partnerei évről évre jelentkező újabb igényeit. Ennek a stratégiának a részeként vezettük be 2015 közepén a legmodernebb fizetési megoldást kínáló terminálokat. Itt olvashat erről bővebben.
A Multi-Pay® POS-ok stratégiai partnere a megbízható svájci hátterű SIX Payment Services. A terminálok a banki szolgáltatásoknál kedvezőbb áron kínálnak teljes körű bankkártya, egészségpénztári, cafeteria és SZÉP-kártya elfogadást. A kártyaolvasóhoz igényelhető extra szolgáltatás a kártyaelfogadó kereskedőt előre finanszírozó, a vásárlók megtartását elérő Hűséges Vagyok program is egyedi lehetőség, aminek köszönhetően partnereink növelhetik vásárlóik elégedettségét, a vállalkozásuk versenyképességét és üzleti forgalmát.
Ahogyan az egy prémium szolgáltatás esetében elvárható, az egyéni újpilléres tagok is szinte valamennyi kérdésükre választ kaphatnak a nap 24 órájában otthon a fotelben, a számítógépük mögött ülve. A 16 jegyű kártyaszám és a kártyán lévő név megadása után egy biztonságos felületen ellenőrizhetik költéseiket és befizetéseiket, valamint kiszámolhatják az egészségforintjaikat ingyenesen kiegészítő SZJA-visszatérítés mértékét is az SZJA-kalkulátor segítségével.