Érdemes egészségpénztári juttatással kényeztetni a
Z generációt?
Hogyan lehet a vállalatot kívül és belül egyaránt vonzóvá tenni az ott dolgozók és a leendő munkavállalóik számára? A munkáltatói márkaépítés sajátosságairól szóltak az előadások az Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Kara által szervezett konferencián.
|
Biztosnak érzik állásukat a magyar munkavállalók egy felmérés szerint
Az idei első negyedévben 2 ponttal csökkent a munkavállalói bizalmi index a hazai dolgozók körében a tavalyi év hasonló időszakához képest, az előző negyedévhez mérve változatlanul 68 pont volt a mutató - derül ki egy friss munkaerőpiaci kutatásból.
|
A gazdaság motorja az egészség és az egészségipar
Nem növelhető tovább az egészségügyi kiadásokon belül a magánfinanszírozás 30%-os aránya – idézte a Napi.hu – a magyar egészségügy helyzetét nemzetközi összehasonlításban vizsgáló GKI tanulmány bemutatásán elhangzott megállapítást.
|