|
|
|
 |
 |
|
 |
|
Az Allianz Biztosító ajánlata az Új Pillér tagjainak
A havi biztosítási díj megfizetését vállaló tagjainknak betegség esetén a biztosító ellátásszervezője foglal időpontot a megfelelő szakorvoshoz. A vizsgálatért nem kell fizetni, az ellátás díját a biztosító rendezi a biztosítási feltételeknek megfelelően. Ne feledje, a biztosítás havi díjára is jár a 20%-os szja-visszatérítés!
Az Allianz csoportos egészségbiztosítási szerződésben foglalt szolgáltatások és limitek
1. csomag |
2. csomag |
3. csomag |
2 hónap várakozási idő (kivéve baleseti eredetű igény) |
Orvosi Call Center (0-24) |
Kritikus betegségek (szolgáltatási finanszírozó jellegű) |
maximum 1 000 000 Ft (3 év leforgása alatt) |
Járóbeteg szakellátás (felhasználási területét illetően korlátlan) |
120 000 Ft/fő/biztosítási év |
275 000 Ft/fő/biztosítási év |
600 000 Ft/fő/biztosítási év |
Diagnosztikai és laboratóriumi vizsgálatok (alap) |
60 000
Ft/biztosítási év |
90 000 Ft/biztosítási év |
120 000 Ft/biztosítási év |
Nagyértékű diagnosztikai vizsgálatok |
360 000 Ft/biztosítási év |
Szűrővizsgálat |
Nincs |
-
belgyógyászati vizsgálat (anamnézis, testsúly, testmagasság, derék/csípő, vérnyomás)
-
alap laborvizsgálat (teljes vérkép, süllyedés, CRP, vércukor, húgysav, Fe, K, Na, Cl, LDL, HDL, összkoleszterin, triglicerid, májfunkció (GOT, GPT, GGT, AP, LDH), vesefunkció (kreatinin, karbamid, eGFR), összbilirubin, direkt bilirubin
-
EKG,
-
hasi és kismedencei UH
|
Díj: 7760 Ft/hó/fő |
Díj: 10 280 Ft/hó/fő |
Díj: 14 090 Ft/hó/fő |
A biztosítási feltételeket és az ügyfél-tájékoztatót itt olvashatja.
A biztosítási termékismertetőt innen töltheti le.
Ki lehet biztosított?
Minden 16-65 év közötti azonosított pénztártag és a szolgáltatásra jogosult kedvezményezettként megnevezett 2-65 év közötti közeli hozzátartozója.
Fontos tudnivalók
-
A csoportos biztosítási szerződés szerinti biztosítottak alapján meghatározott biztosítási díjat az Új Pillér Egészségpénztár havonta fizeti meg a biztosítónak. A havi díjak megfizetésének esedékessége a tárgyhónap 1. napja. Kérjük, gondoskodjon arról, hogy a számláján minden hónap 1-én rendelkezésre álljon a biztosításhoz szükséges fedezet. Használja ki a Megbízás rendszeres bankkártyás levonásra szolgáltatásunkat, hogy ne fordulhasson elő, hogy a biztosítása fedezethiány miatt megszűnik.
-
A biztosító nem nyújt szolgáltatást azon tünetekkel, betegségekkel, állapotokkal, sérülésekkel vagy maradandó egészségkárosodással kapcsolatban, amelyek a kockázatviselés kezdetét megelőzően már panaszt okoztak, diagnosztizálásra kerültek, fennálltak vagy bekövetkeztek.
-
A biztosítási fedezetek esetében a várakozási idő 2 hónap. A várakozási idő alatt a biztosító szolgáltatást nem teljesít, kivéve a baleseti eredetű szolgáltatási igényeket.
-
A biztosító kockázatviselése a Biztosítotti nyilatkozat és az adatkezelési nyilatkozat aláírását követő hónap 1. napjával indul, amennyiben a dokumentumok helyesen kitöltve és hiánytalanul a pénztár rendelkezésére állnak tárgyhó 15-ig, a biztosítási díjhoz szükséges fedezet rendelkezésre áll az egyéni számláján és azt a pénztár át tudja utalni a biztosító felé. A biztosítás létrejöttének feltétele, hogy a nyilatkozatok eredeti aláírt példányát eljuttassa a Pénztárhoz.
-
A biztosítás lemondása e-mailben történhet a biztosító ugyfelszolgalat@allianz.hu címére küldött levélben. Kérjük, másolatban a Pénztár biztositas@ujpiller.hu címét is tüntesse fel a gyorsabb ügyintézés érdekében. A tárgyba jelezze, hogy egészségiztosítás lemondása. A levélben szerepeljen az adóazonosító jele, a biztosítás típusa (opcionális 1. csomag, opcionális 2. csomag, opcionális 3. csomag) és az, hogy az Új Pillér Egészségpénztár tagjaként visszavonja a hozzájárulását, amely alapján az Allianz Hungária Zrt. az Ön, mint biztosított adatait a szolgáltatásnyújtás érdekében kezeli. Ezt követően a szolgáltatás nyújtására nem kerül sor a Biztosított azonosíthatóságának hiányában és az adatok törlésével megszűnik a szolgáltatás igénybevételének lehetősége. Az e-mail beérkezését követő hónaptól a Pénztár nem terheli meg az egyéni számláját a biztosítás díjával.
-
Betegség, panasz vagy az egészségi állapotával kapcsolatos kérdés esetén az ellátásszervezőhöz kell fordulni. A Teladoc Hungary Kft.-t munkanapokon 8.00-20.00 óra között a +36 1 461 1557 számon hívhatja. Gyógyszerekkel, orvosi ügyelettel kapcsolatos kérdéseire az éjjel-nappal hívható orvosi Call Center szolgáltatás ad választ a +36 1 461 1555 telefonszámon.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük, igényét jelezze írásban a biztositas@ujpiller.hu email címen és felvesszük Önnel a kapcsolatot.
|
|
 |
|
 |
|
|
|
|
Weboldalunk sütiket használ a felhasználói élmény javításához.
Kérjük válassza ki, hogy mely sütiket fogadja el, majd kattintson az Elfogad gombra!
Amennyiben bővebb információra van szüksége az egyes sütikről, kérjük kattintson ide.
Ha később meggondolná magát, a láblécben lévő Süti-beállítások módosítása linkre kattintva bármikol megváltoztathatja döntését.
|
|