Internetes ügyfélportálján néhány kattintással feliratkozhat elektronikus ügyintézésre. Tegye meg január 12. éjfélig, hogy már a 2024-es évre vonatkozó adóigazolását is az online felületről tölthesse le.
Aktív tagjaink többsége már feliratkozott az elektronikus ügyintézésre, és élvezi az online iratkezelés minden előnyét. Kényelmes, mert bárhol és bármikor eléri a fontos igazolásokat, mint például az adóigazolást vagy éves egyenlegközlő értesítést.
Az elmúlt években radikálisan megemelkedett postaköltség még egy nyomos érv a digitális ügyintézés mellett. A növekvő árak ellenére mindent elkövetünk, hogy a működési költségünket alacsonyan tartsuk, és így tagjaink a befizetéseikből minél többet egészségügyi és jóléti szolgáltatásainkra fordíthassanak. Természetesen legalább ilyen fontos célunk az ügyfélélmény: a biztonságos elektronikus csatornán keresztül Ön bárhol és bármikor hozzájut a pénztári információkhoz, fontos igazolásaihoz, dokumentumaihoz. Felelős vállalatként szempont a környezetünk óvása, a Pénztár ökológiai lábnyomának csökkentése is. A digitalizáció és ha Ön feliratkozik az elektronikus ügyintézésre, mindhárom törekvésünket segíti. A papírmentes zöld irodával elért éves megtakarítást pedig újabb fejlesztésre, újabb költségcsökkentésre tudjuk fordítani, ami gyorsítja az ügyintézést, javítja tagjaink kiszolgálásának minőségét.
Segítsen nekünk, hogy élménnyé tehessük Önnek a pénztári ügyintézést! Ha még nem tette meg, hozza létre online ügyintézési fiókját, majd regisztrációt követően lépjen be a tagi portálra és válassza ki a menüsorból az E-irat-feliratkozást. Ott egy kattintással megteheti a szükséges nyilatkozatot, hogy a jövőben ne küldjünk Önnek postán se adóigazolást, se egyéni számlaértesítő levelet. A Pénztár által feltöltött dokumentumokról minden esetben e-mailen értesítjük.
Azok a tagjaink, akik 2025. január 12. éjfélig feliratkoznak az elektronikus irat szolgáltatásunkra, garantáltan már a netes felületről tölthetik le a 2024-es évre szóló adóigazolásukat.
Borítókép: freepik.com
<< VISSZA
Az oldal hirdetéseket tartalmazhat! Süti-beállítások módosítása Adatkezelési tájékoztató Pénzügyi Navigátor a tudatos fogyasztókért Tájékoztató a visszaélés bejelentési rendszerről Visszaélés bejelentése © 2025 Új Pillér Egészségpénztár Levelezési cím: 1535 Budapest Pf. 861. Székhely: 1022 Budapest, Bimbó út 18. Ügyfélszolgálat: +36-1-210-9790, Tel: +36-1-210-9770, 210-9779 | Fax: 210-9778 | Bankszámlaszám: CIB Bank 10700024-43040607-51100005
Weboldalunk sütiket használ a felhasználói élmény javításához.
Kérjük válassza ki, hogy mely sütiket fogadja el, majd kattintson az Elfogad gombra!
Amennyiben bővebb információra van szüksége az egyes sütikről, kérjük kattintson ide.
Ha később meggondolná magát, a láblécben lévő Süti-beállítások módosítása linkre kattintva bármikol megváltoztathatja döntését.