Új Pillér hírdetési fejléc - 20% adókedvezmény, hozammal növelt megtakarítás, 10% támofatás szűrővizsgálatra
szerkezeti elem
 
Figyelem! A jövőben inaktívan postázzuk az újpilléres kártyát (2023.03.06)

A korábbi gyakorlattal ellentétben márciustól inaktív állapotú egészségpénztári kártyát fog kézhez kapni. Így nem kell az ajánlott küldemény átvételével bajlódni, és az sem fordulhat elő, hogy illetéktelenek kezébe kerül a fizetésre alkalmas egészségpénztári kártya.

Mivel a pandémia óta a belföldi, ajánlott levelet (úgynevezett rögzített ajánlott levelet) a posta munkatársai a levélszekrénybe kézbesítik, a Pénztár a pénztártagok biztonsága érdekében úgy döntött, hogy a jövőben inaktívan küldi ki az újpilléres kártyákat. A változás a 2023. március 1. után gyártott fő- és társkártyákat érinti.

A Pénztár Kártyaszabályzata, amely aktuális változata bármikor hozzáférhető a Pénztár weboldalán, rendelkezik arról, hogy a lejáró kártyák (tagi és társkártya) újragyártásáról a Pénztár a lejárat időpontját megelőzően, a tag külön értesítése nélkül intézkedik. Az újpilléres kártya 4 évig érvényes, a kártyán feltüntetett lejárati időn megjelölt év és hónap utolsó napjáig.

Amennyiben az egészségpénztári kártya kibocsátásához szükséges összeg – kártyánként 2500 forint – rendelkezésre áll az egyéni egészségszámláján, az érvényességi idő utolsó hónapjában fogja kézhez kapni az új egészségpénztári kártyáját. A főkártyát és a társkártyát is a pénztártag nyilvántartásunkban szereplő levelezési címére küldjük ki. A levélben található kártya az aktiválást követően válik alkalmassá fizetésre. Figyelem! Miután aktiválta új kártyáját, a korábbi automatikusan érvénytelenné válik, így már csak az újjal fog tudni fizetni a szolgáltatásokért.

Aktiválás néhány kattintással a nap bármely szakában.

A főkártyát kizárólag a pénztártag, a társkártyát a pénztártag vagy a szolgáltatásra jogosult társkártya-birtokos aktiválhatja.

Gyors, kényelmes és biztonságos felületet alakítottunk ki az Online ügyintézésben a Kártyáim menüpontban. Mivel itt kizárólag a pénztártag tud regisztrálni, ő jogosult a kártyák (fő- és társkártya) aktiválására. Válassza ki az aktiválni kívánt kártyát és pipálja ki a mellette lévő boxot. Ezután nincs több teendője.

Ezen felül a pénztártag és a szolgáltatásra jogosult társkártya-birtokos is aktiválhatja a saját nevére szóló kártyát az automata call centerben. A +36 1 210 9790 számon a kártyaaktiválás menüpontot kell kiválasztani, és a telefon billentyűzetének segítségével meg kell adni az új kártya számát, a kártyán szereplő tagazonosítót és a kártyabirtokos születési idejét (év, hó, nap).

Amennyiben ügyintézőnk segítségét szeretné igénybe venni az aktiváláshoz, hívja a fenti telefonszámot a hét első munkanapján 8:00-20:00 óra között, egyéb munkanapokon 8:00-16:00 óra között vagy fáradjon be személyesen a 1022 Budapest, Bimbó út 18. szám alatt található ügyfélszolgálati irodába.

Új telefonközpont, kényelmesebb ügyintézés

Az inaktív kártyahasználat bevezetésével párhuzamosan megújítottuk a telefonközpontunkat is a még magasabb szintű ügyfélkiszolgálás érdekében. A jövőben már nemcsak a weboldalunkon kérhet visszahívást ügyintézőinktől, hanem telefonszáma megadásával a call centeren keresztül is. Hiszen az idő mindenkinek nagyon drága, mi sem szeretnénk rabolni az Önét. Ha visszahívást kér, garantáltan nem kell várakoznia, amíg az ügyfélszolgálati munkatárunk fogadni tudja hívását és biztos lehet benne, hogy az Ön által megadott időintervallumban fogjuk keresni legkésőbb a következő munkanapon.

Borítókép:freepik.com

<< VISSZA