Igényeljen elektronikus adóigazolást és egyenlegközlőt! (2022.10.04)

Éljen online szolgáltatásunkkal, hogy az Online ügyintézésben lévő fiókjába tölthessük fel önnek az adó-visszatérítéshez szükséges igazolást és az éves költéseit mutató számlaértesítőt.

Amennyiben kitölti és a Pénztár számára elküldi a szükséges nyilatkozatot, a jövőben a dokumentumokat, igazolásokat – így az éves számlaegyenleg értesítőt és az adóigazolást is – elektronikus iratként állítjuk elő. Ezeket az Online ügyintézésben lévő fiókjában tudja megnézni és letölteni, ha szükséges kinyomtatni vagy a számítógépére lementeni. A papíralapú értesítések számának csökkentésével Ön is hozzájárul a Pénztár papírmentes iroda törekvéséhez. Ez egyszerre fontos a költséghatékony működésünk és a környezet megóvása miatt is. Az elektronikus ügyintézés ráadásul kényelmes: gyorsabban jut hozzá az igazolásokhoz, nem kell várnia a postást, és bármikor előkeresheti a korábbi években kiállított dokumentumokat is.

Ha már van internetes pénztári fiókja, nem kell mást tennie, mint az elektronikus irat megküldésére szolgáló nyilatkozatot eljuttatni hozzánk eredeti aláírással postán (1022 Budapest, Bimbó út 18.), vagy e-mailen az ugyfelszolgalat@ujpiller.hu címre beküldeni AVDH hitelesítéssel ellátva. Amennyiben még nem regisztrált az Online ügyintézésben, erről se feledkezzen meg, hogy januárban kényelmesen letölthesse az igazolásokat. A feltöltés dátumáról e-mailben értesítjük.

Az online ügyintézés annak is hasznos, aki egész évben szeretné nyomon követni költéseit, jóváírásait vagy a befizetései után várható adó-visszatérítés összegét. Sőt, az internetes fiókjában gyorsan és egyszerűen módosíthatja az adatait is.

E-igazolás igénylése 3 egyszerű lépésben

1. lépés: Töltse ki a nyilatkozatot

2. lépés: Nyomtassa ki, írja alá és 2 tanúval hitelesítse, majd adja postára (1022 Budapest, Bimbó út 18.) vagy a letöltött pdf nyomtatványt hitelesítse AVDH szolgáltatással és juttassa el hozzánk e-mailen az ugyfelszolgalat@ujpiller.hu címre

3. lépés: Regisztráljon az Online ügyintézésben. A fiókjában minden évben megtalálja az adóigazolást és a számlaértesítőt. A feltöltésről a nyilatkozatban megadott e-mail-címére küldünk értesítést.

Lejárt a papíralapú igazolások kora

A papírmentes ügyintézés szinte már triviálisnak tűnik az egyre inkább digitalizálódó világunkban. Az átállást gyorsította a pandémia, amely hatására gyakorlatilag szlogenné vált az érintkezésmentesség, a személyes találkozások nélküli ügyintézés.

A technológia adott, és bár lassabban, mára egyre több területen a jogszabályok is igazodnak a trendekhez. Az önkormányzatoknál, az állami hivatalokban és a szolgáltatóknál szép számmal bővül az online, akár a saját nappalinkból is kényelmesen és gyorsan intézhető ügyek köre.

A fejlődéssel lépést tartunk mi is. Lehet online tagsági jogviszonyt létesíteni a Pénztárban, szelfis távazonosítással eleget tenni a pénzmosás elleni törvény előírásainak, internetes bankkártyás fizetéssel gondoskodni arról, hogy mindig legyen elegendő fedezet az egészségszámlánkon, e-mailen benyújtani a számláinkat, elektronikusan kérni az igazolásokat. És ez a sor jövőre tovább folytatódik köszönhetően a digitális szolgátatásaink tárházát bővítő fejlesztéseinknek.

Borítókép: www.freepik.com/way homestudio

<< VISSZA