Az Azonosításra Visszavezetett Dokumentum Hitelesítés (AVDH) olyan szolgáltatás, amellyel Ön elektronikusan hitelesítheti dokumentumait, nyilatkozatait, ha rendelkezik Ügyfélkapu regisztrációval. Az AVDH szolgáltatással hitelesített és e-mailen elküldött pdf dokumentum egyenértékű a Pénztárhoz személyesen vagy postán eljuttatott eredeti iratokkal, nyomtatványokkal (a készpénzfizetési-számlákra nem vonatkozik a lehetőség).
Az AVDH minden pénztártagnak megkönnyíti az ügyintézést, aki nem rendelkezik elektronikus aláírással, de a jövőben szeretné a korábban személyesen vagy postán benyújtott, eredeti aláírással ellátott iratokat e-mailen eljuttatni a pénztárhoz.
A jogszabályi előírások alapján a pénztári nyilatkozatok jelentős része a tagok aláírásával nyújtható be. Mivel az AVDH szolgáltatással hitelesített dokumentumok teljes bizonyító erejű magánokiratnak minősülnek, „helyettesítik” a fizikai aláírást.
AVDH hitelesítés lépésről lépésre
Amennyiben még nem rendelkezik Ügyfélkapu-regisztrációval, ingyenesen létesíthet a kormányablakokban, az okmányirodákban és az adóhatóság kiemelt ügyfélszolgálatain. Ezután tud élni a nyomtatványbeküldés hiteles, kényelmes és biztonságos online módjával.
Kérdés esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz telefonon ügyintézési időben vagy e-mailben a hét bármely napján.
<< VISSZA
Az oldal hirdetéseket tartalmazhat! Adatkezelési tájékoztató Pénzügyi Navigátor a tudatos fogyasztókért © 2022 Új Pillér Egészségpénztár Levelezési cím: 1535 Budapest Pf. 861. Székhely: 1022 Budapest, Bimbó út 18. Ügyfélszolgálat: +36-1-210-9790, Tel: +36-1-210-9770, 210-9779 | Fax: 210-9778 | Bankszámlaszám: CIB Bank 10700024-43040607-51100005