Novemberben a célzott támogatásban részesülő munkavállalók is jól járnak

A novemberi befizetési akcióban a munkáltatói tagdíj-kiegészítésből is magasabb összeg kerül a pénztártag számlájára és a célzott támogatást kapó munkavállalóknak is megéri magasabb összeget befizetniük egészségpénztári számlájukra. 30 ezer forint felett minden fillér az egészségre költhető összeget gyarapítja levonás nélkül.

A Patika-csoport tulajdonosai és vezetősége 20 éve azon dolgozik, hogy rászolgáljon munkáltatói partnerei és pénztártagjai bizalmára, és fokozza a társadalom tagjai körében az öngondoskodási hajlandóságot. A 2005 óta minden évbenmeghirdetettnovemberi akció is ezt szolgálja: ebben a hónapban a befizetésekből levont működési költség jelentős hányadát átengedjük tagjainknak. Az akció minden egyéni befizetésre – a célzott támogatásban részesülő munkavállalók saját befizetéseire is – és a munkáltatói tagdíj-hozzájárulásra vonatkozik.

A november 1. és november 30. között beérkező munkáltatói tagdíj-hozzájárulás 30 000 forint feletti részéből nem vonunk működési és likviditási költséget, az 100%-ban a munkavállaló egyéni számláját gyarapítja. Ebben az esetben azt kérjük munkáltatói partnereinktől, hogy a nyomtatványon (Patikapénztár, Új Pillér) jelezze, ha novemberben más összeget szeretne utalni.

Érdemes az év végi prémiummal is számolni a novemberi befizetési akcióban. Annak ellenére, hogy a munkáltatói tagdíj-hozzájárulás bérként adózik, a 20%-os szja-visszatérítés miatt jobban jár a munkavállaló, ha a vállalat egészségcélú juttatással ismeri el a teljesítményét. Különösen novemberben, amikor még a pénztár működési költsége sem csökkenti a hozzájárulás jelentősebb hányadát.

Hasznos információk, hogy az Ön munkavállalói se maradjanak le a kedvezményről

Legkésőbb 2019. november 29-én, pénteken be kell érkeznie az akcióra szánt befizetésnek a Patikapénztár vagy az Új Pillér CIB-nél vezetett bankszámlájára (Patikapénztár: 10700024-02400406-51100005, Új Pillér: 10700024-43040607-51100005). Utalás esetén a megjegyzés rovatba adja meg munkáltatói azonosítóját.

A tagi bevallásban ügyeljen arra, hogy abban a hónapban, amikor emelt összegű munkáltatói hozzájárulást vagy adományt utal, a bevallásban a pénztártagok azonosítója mellett a megemelt összeg szerepeljen.

A megemelt utalás teljesítéséhez szükséges szerződésmódosítást a hozzá tartozó tagi bevallással együtt juttassa el pénztárunkhoz 2019. november 30-ig e-mailen (munkaltato@patikapenztar.hu, munkaltato@ujpiller.hu), postán (1535 Budapest, Pf. 861.).

Hogyan élhet az akcióval, aki célzott támogatást kap a munkáltatójától?

Idén január 1-től a munkavállaló a munkáltatói tagdíj-hozzájárulás összegére is érvényesítheti az egyéni befizetések után járó, évi legfeljebb 150 ezer forintos szja-kedvezményt.
A kedvezmény jár

  • minden befizetett forintra, a munkáltatói tagdíj-hozzájárulásra is! (20%),
  • a pénztári számlán 24 hónapra lekötött megtakarításra (10%),
  • és az év során igénybe vett, és az orvos által kiállított egészségtervvel igazolt prevenciós szolgáltatások ára után (10%).

A három kedvezmény együttesen nem haladhatja meg a 150 ezer forintot. (Ha a pénztártag csupán a befizetések után veszi igénybe a jóváírást és szeretné kihasználni annak maximális összegét, az év során 750 ezer forintnak kell a számlájára érkezni munkáltatói tagdíj-hozzájárulás vagy egyéni befizetés címén.)

Fotó: freepik.com

Ez lehet az oka, ha munkavállalója nem tudja használni patikakártyáját

Ha az Ön munkavállalója azt tapasztalta október 31. után, hogy nem működik a patikakártyája, előfordulhat, hogy a törvényi előírásoknak megfelelően zároltuk az egyenlegét, mert esetében nem tudtuk elvégezni a teljes körű azonosítást. A további teendőkről itt olvashat.

Köszönjük munkáltatói partnereinknek, akik segítettek, hogy a Patika-csoport tagjainak teljes körű azonosítását a törvényben előírt határidőre elvégezhessük. Az ő közreműködésüknek is köszönhető, hogy tagjaink jelentős többsége október 31. után is zavartalanul használhatja egyenlegét.

Azok a pénztártagok, akik nem mutatták be személyazonosító okmányukat és lakcímkártyájukat vagy nem postázták azok aláírt másolatait, valamint nem nyilatkoztak kiemelt közszereplői státuszukról október 31-ig, azzal szembesülhetnek ezekben a napokban, hogy zároltuk az egészségpénztári számlájukat. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy hiába áll rendelkezésükre a szükséges egyenleg, nem tudnak fizetni patikakártyájukkal, a beküldött készpénzfizetési számlákat nem tudjuk számukra átutalni és az önsegélyező kifizetéseket sem teljesíthetjük. A korlátozást a törvény írja elő, és mindaddig fennáll, amíg a pénztártag nem adja meg a hiányzó adatait. Azok rögzítése után viszont azonnal feloldható, és lehetővé válnak az újabb tranzakciók a pénztártag egyenlege terhére.

Amennyiben valaki a korlátozás ideje alatt szeretné használni egészségcélú megtakarítását, kérhet készpénzfizetési számlát a szolgáltatónál, amelyet a zárolás törlését követően utalunk a pénztárhoz benyújtott bankszámlára a rendelkezésre álló egészségpénztári egyenlege terhére.

Mit jelent a teljes körű azonosítás?


Mit tegyen a munkavállaló, hogy újból használhassa patikakártyáját?

Munkavállalója az alábbi módok bármelyikén gyorsan és kényelmesen azonosíthatja magát annak érdekében, hogy újból használhassa patikakártyáját.

  1. Mutassa be iratait személyesen

Ügyfélszolgálati munkatársaink azonnal elvégzik a teljes körű azonosítását annak, aki befárad ügyfélszolgálatunkra (1022 Budapest, Bimbó út 18.) személyesen ügyfélfogadási időben, és bemutatja érvényes személyazonosító okmányát és lakcímkártyáját. Ezen felül a helyszínen írásban nyilatkoznia kell arról, hogy kiemelt közszereplőnek – annak közeli hozzátartozójának, közeli kapcsolatban álló személynek – minősül-e. Elsődlegesen a politikusok, magas beosztású állami vezetők, diplomaták tartoznak e körbe.

A személyes azonosítás elvégzését követően a pénztártag azonnal használni tudja egyenlegét.

  1. Küldje be postán személyes okmányai másolatát

A törvény lehetővé teszi, hogy a pénztártagok postán küldjék el (1535 Budapest Pf.: 861.) az azonosításhoz szükséges okmányaik másolatát. A pénztári egyenleg zárlatának feloldása érdekében várjuk

  1. a pénztártag érvényes személyazonosító okmánya mindkét oldalának olvasható másolatát aláírva,
  2. a pénztártag érvényes lakcímkártyájának csak a lakcímet tartalmazó oldalának olvasható másolatát aláírva,
  3. az oldalunkról letölthető közszereplői nyilatkozatot (Patikapénztár, Új Pillér Egészségpénztár) kitöltve és aláírva.

A dokumentumok beérkezése és feldolgozása időt vesz igénybe, ezért a szükséges okmányok hiánytalan beérkezését követő 5 munkanapon belül tudjuk felszabadítani az egyenleget.

Továbbra is van lehetőség a munkáltatói segítségnyújtásra

Novemberben is van arra lehetőség, hogy munkáltatóként hozzájáruljon ahhoz, hogy dolgozói minél előbb újra használhassák egészségpénztári megtakarításukat.

  1. Előzetes egyeztetést követően a Patika-csoport munkatársai elvégzik az azonosítást az Önök telephelyén kijelölt helyszínen.
  2. Az általunk megadott névsor alapján az önök HR osztálya összegyűjti a szükséges papírokat és eljuttatja pénztárunkhoz.
  3. Tájékoztatónkat kihelyezi telephelyén vagy elektronikusan eljuttatja (megjelenteti hírlevelében vagy elküldi belső levelezési rendszerében) munkavállalóihoz.

További információért kérjük, keresse Pálffy Brigittát munkanapokon 8–16 óra között a +36 1 210 9790-es telefonszámon vagy a munkaltato@ujpiller.hu e-mail címen.

Megéri az egészséget támogatni? Igen!

Máris itt az év vége, és itt a jövő évi juttatási csomagok összeállításának is az ideje. Bár a 2020-as adócsomagot a kormány még nem hirdette ki, a mostani szabályok alapján a munkáltató a SZÉP Kártya három alszámlájával és az egészségpénztárba fizetett célzott támogatással tudja a dolgozók körében a legnagyobb elégedettséget elérni a legkedvezőbb adózással.

Novemberben a munkáltatók többsége már hozzálát, hogy letegye a következő évi juttatási rendszer alapköveit. Ha 2020-ban minden marad a régiben – azaz nem változik a juttatások adózására vonatkozó hatályos törvény –, a bér mellett viszonylag kevés elemet fog tartalmazni a juttatási kínálatunk, de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy kevesebbet tudunk adni a dolgozóknak. Érdemes átgondolni a vállalat humánerő-stratégiáját, a munkáltatói márkához kötődő céljainkat és ennek függvényében kialakítani a juttatási kínálatot.

Egyes meghatározott juttatás 32,5%-os adózással

Ebben a kategóriában a SZÉP Kártya 3 alszámlája között választhatunk. Összesen évi 450 ezer forintot tudunk erre a célra elkölteni kedvezményes adózással. Ha ennél többet szeretnénk adni, 38,35%-os közteherrel kell számolnunk a maximumösszeg feletti juttatásra.

A szálláshely alszámlára évi 225 ezer forint támogatást, a vendéglátás alszámlára 150 ezer forintot, a szabadidő alszámlára 75 ezer forintot adhatunk. A legtöbb költés évek óta a vendéglátás alszámláról történik, ami valószínűleg jövőre is igaz lesz. Ezt a juttatást a munkavállalók a melegkonyhás vendéglátóhelyeken (ideértve a munkahelyi étkeztetést is) tudják költeni a kormányrendeletben meghatározott étkezési szolgáltatásra.

Béren kívüli juttatás 38,35%-os adózással

2019-ben kapott új hangsúlyt az egészségpénztárba fizetett célzott támogatás, amely a munkáltatói hozzájárulást váltotta fel az egészségcélú juttatások palettáján. Az év első 6 hónapjában máris 600 millió forint folyt be a pénztárakhoz ezen a címen – ennek több mint egyharmada a Patika-csoport pénztárainál landolt –, és jövőre is élénk érdeklődésre számítunk.

HR-konferenciákon és a hazai egészségügy helyzetét elemző szakmai fórumokon egyaránt fontos téma a munkáltatók szerepvállalása a lakosság egészségi állapotának javítása érdekében, amire ma a célzott támogatás kínálja a legjobb alternatívát (lásd Megvan az egészségpénztárak 2020-as slágerterméke! című írásunkat). Az egészségcélú juttatás – különösen, ha az a minőségi egészségügyi ellátáshoz való hozzájutást segíti – segítségével kapunk lojális, kiegyensúlyozott, magát biztonságban érző, boldog munkavállalókat. Az pedig nem is kérdés, hogy a humántőkébe való befektetés üzletileg is megtérül.

„Az egészségügy számottevő szerepet játszik a gazdaság működéséhez szükséges humán erőforrás biztosításában, a lakosság egészségi állapota ugyanis jelentős mértékben befolyásolja a gazdaságban elérhető munkaerő mennyiségét és minőségét. Az egészségi állapot – hasonlóan például az oktatási rendszerben megszerzett tudáshoz – részét képezi annak a humántőke-állománynak, amely döntően meghatározza a gazdasági növekedés mértékét és jövőbeni lehetőségeit. Számottevő hatással van a munkaerőpiaci részvételre (és így a gazdaságban elérhető munkaerő-állomány létszámára), a munkaerő termelékenységére, a munkában töltött éveken keresztül a fogyasztási és megtakarítási rátára és az egészségügyi ágazat a kibocsátásán keresztül is hozzá tud járulni a gazdasági növekedéshez” – írja Asztalos Péter, a Magyar Nemzeti Bank elemzője (Az egészségi állapot szerepe a gazdasági növekedésben – Interdiszciplináris Magyar Egészségügy XVIII. évfolyam 7. szám, 2019. szeptember).

Az a munkavállaló, aki nincs megfelelő egészségi állapotban, nem tudja figyelmét teljes mértékben a munkájára fordítani, így csökken a termelékenysége is – írja a szakértő. Az Európai Bizottság adatai szerint a kontinens lakosságának negyede szenved valamilyen krónikus betegségben, ami korlátozza őket a mindennapi tevékenységükben.

A magas vérnyomás átlagosan 30 perc munkaidő-kiesést eredményez a betegek esetén egy átlagos 8 órás munkanapon, miközben például a depresszióban szenvedők napi körülbelül 70 perc kiesésről számoltak be – idézi Asztalos a bizottsági felmérés eredményeit. Az Egészségügyi Világszervezet szerint a közép-európai régióban és Magyarországon a hátfájdalmak, a fejfájás, a kimerültség és a halláskárosodás a legjellemzőbb panaszok (Global Burden of Disease, 2019). A hazánkban a halálozás legnagyobb részéért felelős kardiovaszkuláris megbetegedések pedig már a betegek életében is komoly termelékenységveszteséget okoznak.

Fotó: unplash.com

Influenzajárvány: mikor jön és mit tehetünk ellene?

A tél közeledtével egyre többeket foglalkoztat, hogyan lehet védekezni az influenza ellen. Munkáltatóként is érdemes átgondolni, megéri-e az oltás. Tudta, hogy munkáltatóként adókedvezménnyel biztosíthat dolgozói számára védőoltást?

A betegséggel kapcsolatos kérdéseinkre magánegészségügyi szolgáltató partnerünk, a Doktor24 Medicina Kft. foglalkozás-egészségügyi orvosigazgatója és szakorvosa, belgyógyásza és kardiológusa, Dr. Ruzsás Éva válaszolt.

Milyen tünetei vannak az influenzának és hogyan kezelhető a betegség?

„Az influenzajárvány általában decembertől márciusig tart. Az influenza 1-2 napos magas lázzal, hidegrázással, általános rossz közérzettel, torokfájással, köhögéssel, fejfájással, izom- és végtagfájdalommal jár. Amennyiben ezeket a tüneteket tapasztaljuk, ne menjünk közösségbe (iskolába vagy munkába), hogy ne adjuk át másoknak a vírust, illetve meglévő betegségünk mellé ne fertőződjünk meg egyéb kórokozókkal is. Fontos az ágynyugalom, a szokásos folyadékbevitel növelése másfél, kétszeres mennyiséggel, valamint könnyű ételek fogyasztása pl. zöldségek, leves formájában. Az influenza által okozott megbetegedés általában 6-7 nap alatt megszűnik. Ha azonban egyéb súlyosabb tünetek is megjelennek, mint például a légszomj, a nagymértékben leromlott általános állapot, a 3-4 napja fennálló 40,5 fok feletti láz, vagy az influenzás tünetek egy hétnél tovább fennállnak, minél hamarabb forduljon orvoshoz!”

Ahogy látjuk, sokkal jobb megelőzni a betegséget, mint kezelni azt. Hogyan védekezhetünk az influenza ellen és mikor kell elkezdenünk a felkészülést?

„A védekezést már ősszel meg kell kezdeni, csak így készülhetünk fel hatékonyan a vírussal szemben” – mondta Dr. Ruzsás Éva, a Doktor24 Egészségközpont orvosszakértője.

„A védekezést egészséges táplálkozással, rendszeres testmozgással, a személyes higiéniai szempontok betartásával, valamint védőoltással biztosíthatjuk. Még a járvány kezdete előtt kell a védőoltás beadásáról gondoskodni, hiszen a védelem kialakulásához általában 10-14 nap szükséges. Az oltás sokak számára ingyenesen is elérhető, például a krónikus betegségben szenvedők, a 60 év felettiek, a várandósok és számos veszélyeztetett munkakörben dolgozók számára, mint az egészségügyi vagy rendvédelmi szervezeteknél dolgozók számára. Háziorvoshoz fordulva a lakosok receptre felíratva is igényelhetik a védőoltást, ugyanakkor számos munkahely biztosítja az ingyenes oltást is. Érdemes a lehetőségeknek mihamarabb utánajárni.” – javasolta Dr. Ruzsás Éva foglalkozás-egészségügyi orvosigazgató és szakértő.

Az Országos Epidemológiai Központ adatai szerint az Európai Unióban évente 25 és 100 millió között van az influenzában megbetegedettek száma. A betegség miatti hiányzások komoly költségterheket rónak a munkáltatókra, hiszen a dolgozók bérét a hiányzás alatt is biztosítja a vállalat. Kevés munkáltató tudja, hogy az influenza elleni védőoltás juttatásként adható a dolgozóknak, valamint a munkavállalók hozzátartozóinak. Éljen ezzel a lehetőséggel, hiszen a betegség megelőzése sokkal kevesebb költséggel jár, mint a kezelése, illetve a munkakieséssel járó kiadások!

Nem a kor, hanem az élethelyzet számít

Általános vélekedéssel szakít az a legújabb országos kutatás, mely azt bizonyítja, hogy a munkahellyel kapcsolatos elvárásokat sok esetben inkább a munkavállalók élethelyzete határozza meg, semmint a generációs különbségek. Ezek szerint az Y vagy a Z generáció gyakran hangoztatott újfajta szemlélete korántsem egyedül meghatározó a munka világában

Önmagában attól, hogy valahol magasabbak a fizetések, mint más cégnél, még nem válik egy munkahely vonzóvá. Jóval lényegesebb szempont a munkavállalók szemében a stabilitás, a pénzbeli és egyéb juttatások megléte, de még az is, hogy a munkahely közel legyen az otthonhoz – derült ki a Groupama Biztosító 1000 főt megkérdező reprezentatív felméréséből.

A kutatás arra is rámutatott, hogy sokszor a női és férfi különbségek, vagy a családi állapot jobban befolyásolják azt, hogy milyen igényeket támasztanak a dolgozók a munkáltatók felé, semmint az, hogy melyik korosztályhoz tartoznak. A nők és a gyermeket nevelők esetében a juttatások vonatkozásban is vannak különbségek. Az egészségpénztári juttatás összességében a legvonzóbb juttatásnak számít, a válaszadók 41%-a jelölte számára fontosként, a gyermeket nevelők körében azonban még inkább preferencia, közülük 47% választaná ezt a juttatást. A fizikai dolgozók esetében a többiektől eltérően a táppénz kiegészítés is kiemelkedő jelentőséggel bír. Erre például remek lehetőséget kínál az egészségpénztár önsegélyező szolgáltatása, amellyel mód van a keresőképtelenség idejére járó juttatás és a nettó bér közötti különbözet pótlására.

A falvakban élő munkavállalók a biztonságos, egészségmegőrzést biztosító munkakörülményeket sorolják az átlagnál előrébb, az 50-59 éves korosztály számára a nyugdíjbiztosítás is az abszolút favoritok között van.

A munkáltatóknak tehát rendkívül változatos munkavállalói igényeket kell kielégíteniük, ha munkavállalóik szempontjait figyelembe szeretnék venni. „Egy munkaadónak általában véve is annál nagyobb lehetősége van bevonzani, majd megtartani a munkaerőt, ha minél többféle módon tudja segíteni munkavállalóit például megtakarítási, egészségmegőrző és családbarát juttatásokkal” – hangsúlyozta Marton Klaudia, a Groupama Biztosító humán erőforrás igazgatója.

Fotó: freepik.com

Megvan az egészségpénztárak 2020-as slágerterméke!

Hiába kedvező a célzott támogatás adóterhe, a munkáltatók számra maga a kifejezés nem mond semmit. Ha viszont azt mondom, hogy a vállalat a bérnél lényegesen kedvezőbb adóteher mellett köthet szolgáltatásalapú egészségbiztosítást akár minden munkavállalójának, máris értelmet nyert a jogszabályi lehetőség.

Vállalatként arra érdemes költeni, ami hoz a konyhára, olyan szolgáltatást kell támogatni, ami win-win szituációt eredményez munkavállaló és munkáltató között. A dolgozónak biztosított magánegészségügyi ellátás épp ilyen, ezért a Patika-csoportnál úgy látjuk, 2020-ban ez lehet az új irány a céges juttatások palettáján.

Nemcsak azért, mert a bérre rakódó 78,95%-os közteherrel szemben a célzott támogatás 38,35%-kal adózik, hanem azért is, mert a dolgozó a nettó béréből csak lényegesen magasabb áron jutna hozzá szolgáltatásalapú egészségbiztosításhoz. Pedig az igény egyértelmű: a háztartások közvetlen egészségügyi kiadásai 2016-ban 775 milliárd forintot tettek ki a KSH adatai szerint.

Mennyibe kerül a munkáltatói biztosítás?

Szolgáltatástartalomtól függően a csomagok 5000–10000 forint között mozognak. A mérleg másik serpenyőjét azonban mélyebbre húzza a szolgáltatásalapú egészségbiztosítással elérhető vállalati nyereség. Egyrészt a juttatással vonzó munkahely leszünk a munkaerőpiacon és így nem feltétlenül kell belemennünk a versenytársakkal folytatott bérharcba. Tapasztalatok amúgy is azt mutatják, az emberek a fizetésért mennek a céghez, de a stresszmentes munkahelyi légkör, a gondoskodás, a megbecsülés tartja ott őket. Az egészségcélú juttatás ennek az egyik kézzelfogható eleme. Másrészt így jogosan elvárhatjuk, hogy a munkavállalónk munkaidőn kívül menjen orvoshoz, használja ki a csomagban lévő szűrővizsgálatokat ezzel megelőzve a nagyobb bajt. Az sem mellékes, hogy a 24 órás callcenter-szolgáltatás lényegesen lerövidíti a betegutakat: a vonal túloldalán ülő szakember azonnal tudja, azzal a problémával hová kell menni a hatékony kezelés érdekében, ami jelentősen csökkenti a munkából kieső napok számát. Arról nem is beszélve, hogy a magánellátás sokkal gyorsabb gyógyulási idővel kecsegtet, mint az állami kórházak. A gyors diagnosztika (ha van biztosítása a munkavállalónak, a nagyértékű képalkotó diagnosztikai vizsgálatra sem kell hónapokig várni), az egynapos sebészet – a Patika-csoport pénztárai és biztosító partnerei által összeállított csomagban ez is szerepel – és a szakszerű utógondozás eredményeképpen a kollégánk több hónapos táppénz helyett akár egy hét múlva visszaállhat a munkába.

Kicsiknek és nagyoknak is ütős a PatikaCare

Na, már most nézzük meg részletesen, hogy hogyan kapunk a pénzünkért boldog, egészséges és hatékonyan dolgozó munkatársakat. A Patikapénztár által kínált komplex egészségmenedzsment-csomagban új értelmet kap a kötelező foglalkozás egészségügyi ellátás, szerepel benne szolgáltatásalapú egészségbiztosítás és a munkahelyi ártalmak kezelése is. A konstrukció hatalmas mozgásteret hagy a munkáltatóknak, hogy a számukra leginkább megfelelő munkavállalói modult – akár többet is – állítsák össze a 4 pillérből – foglalkozás egészségügy, prevenció, betegségek kezelése, programozott rehabilitáció – álló komplex PatikaCare juttatásból. A betegségek kezelésére kínált szolgáltatásalapú egészségbiztosítási csomagok szolgáltatástartalma is igény szerint skálázható. Alapként mindegyik tartalmaz 24 órás call center-szolgáltatást, járóbeteg ellátást, laborvizsgálatokat és nagyértékű diagnosztikát, illetve – biztosítótól függően – pszichológiai, jogi, pénzügyi, valamint egészség és életmód tanácsadást. Ha valaki ennél többet szeretne nyújtani munkavállalóinak, választhat olyan biztosítást, amelynek része a rendszeres szűrővizsgálat, egynapos sebészet vagy a második orvosi szakvélemény is.

Ha többet szeretne megtudni arról, hogy a társadalom egészségi állapotának javításával milyen gazdasági hasznot lehet elérni, olvassa el teljes cikkünket a Cafeteria TREND magazin novemberi számában.
És még miért érdemes a legfrissebb számot elolvasnia?

  • Megismerheti azt a gyakori hibát, amivel az év végi juttatások adókedvezményeit észrevétlenül elveszítik a munkáltatók.
  • Megtudja, mit és KINEK adjon év végén a munkáltató.
  • Ön is leellenőrizheti, hogy egy szolgáltató jogosult-e óvodai, bölcsődei szolgáltatásról számlát kiállítani.

Ráadásul azok, akik időben előfizetnek egy évre a www.cafeteriatrend.hu/elofizetes oldalon, díjmentesen vehetnek részt a Cafeteria TREND magazin jövő évi lehetőségeket bemutató nagy konferenciáján.

Fotó: freepik.com

Ha érdekesnek találta hírlevelünket, küldje tovább ismerőseinek | Ha nem kíván több hírlevelet kapni tőlünk, kattintson ide
  patikapenztar.hu  |  ujpiller.hu  
Copyright ® Patika-csoport  |   2019   |   Minden jog fenntartva.