Különleges szabályok szerint működtünk a veszélyhelyzetben pénztártagjaink és munkatársaink biztonsága érdekében, de ezek jelentős része megszűnt június közepétől. A július 1-től bővülő online számlaadat-szolgáltatási kötelezettség is érinti pénztártagjainkat.
A veszélyhelyzet megszűnését követően a Pénztárnak nem áll módjában e-mailen fogadni a teljes körű azonosításhoz szükséges dokumentumokat, a készpénzfizetési számlákat, a kitöltött igénylő és rendelkező nyilatkozatot vagy az önsegélyező szolgáltatások igényléséhez eredetiben szükséges okmányokat és igazolásokat. 2020. június 19-től ezeket az iratokat a korábban megszokott módon, személyesen vagy postán tudják eljuttatni ügyfélszolgálatunkhoz (1022 Budapest, Bimbó út 18.).
A 40/2020. Kormányrendelet 1. §-ában kihirdetett veszélyhelyzet fennállására tekintettel az önkéntes pénztárak működését felügyelő Magyar Nemzeti Bank (MNB) lehetővé tette, hogy a személyes érintkezések minimalizálása érdekében a pénztárak e-mailen, csatolt dokumentumként elfogadják a fent felsorolt iratokat. A könnyítés azonban kizárólag a veszélyhelyzet idejére vonatkozott.
Egyben arra is felhívjuk pénztártagjaink figyelmét, hogy a jövőben a pénztári elszámolásra kért készpénzfizetési számlán a vevő rovatban a pénztár nevén és címén túl a pénztár adószámának első nyolc számjegyét is fel kell tüntetni. Az Új Pillér adószáma 18189072-1-41.
Az általános forgalmi adóról szóló törvény szerint 2020. július 1-jétől minden olyan számláról adatot kell szolgáltatni a NAV-hoz, amit egy adóalany egy másik belföldi adóalanynak, belföldön teljesített ügyletről bocsát ki, függetlenül a számla áthárított áfatartalmától. Változott az áfa-törvény azon rendelkezése is, amely a számla kötelező tartalmi elemeire vonatkozik: a számlán szerepelnie kell az adóalany vevő adószámának első 8 számjegyének szintén az áthárított áfa összegétől függetlenül.
Kérjük, minden esetben győződjön meg róla, hogy az elszámolásra beküldött számlán szerepel
Borítókép: pexels.com, freepik.com
<< VISSZA
Az oldal hirdetéseket tartalmazhat! Süti-beállítások módosítása Adatkezelési tájékoztató Pénzügyi Navigátor a tudatos fogyasztókért Tájékoztató a visszaélés bejelentési rendszerről Visszaélés bejelentése © 2024 Új Pillér Egészségpénztár Levelezési cím: 1535 Budapest Pf. 861. Székhely: 1022 Budapest, Bimbó út 18. Ügyfélszolgálat: +36-1-210-9790, Tel: +36-1-210-9770, 210-9779 | Fax: 210-9778 | Bankszámlaszám: CIB Bank 10700024-43040607-51100005
Weboldalunk sütiket használ a felhasználói élmény javításához.
Kérjük válassza ki, hogy mely sütiket fogadja el, majd kattintson az Elfogad gombra!
Amennyiben bővebb információra van szüksége az egyes sütikről, kérjük kattintson ide.
Ha később meggondolná magát, a láblécben lévő Süti-beállítások módosítása linkre kattintva bármikol megváltoztathatja döntését.