Újranyit a személyes ügyfélszolgálat (2020.06.05.)

Június 2-től újra megnyitottuk személyes ügyfélszolgálatunkat a Budapest, Bimbó út 18. alatt. Pénztártagjaink és dolgozóink biztonsága érdekében bizonyos védelmi intézkedések betartásával van lehetőség az ügyintézésre. Kérjük, kizárólag abban az esetben keressék fel az irodánkat, ha az ügy jellege, típusa miatt az csak személyesen intézhető.

Ügyfeleink és munkatársaink egészségének megóvása, a fertőzésveszély minimalizálása érdekében a járvány kirobbanásakor egyik napról a másikra bezártuk irodaházunk kapuját: megszűnt a személyes ügyfélszolgálatunk, a munkatársaink pedig home office-ból látták el a feladataikat. Mivel az elmúlt hetekben a járványhelyzet alakulása lehetővé tette a korlátozások jelentős enyhítését, június 20-án pedig előreláthatóan megszűnhet a veszélyhelyzet, a Patika-csoport – mérlegelve a körülményeket – úgy határozott, 2020. június 2-től újraindítja személyes ügyfélszolgálati irodáját az alábbi új nyitvatartási rend szerint:

Hétfő 8.00-18.00
Kedd 8.00-16.00
Szerda 8.00-16.00
Csütörtök 8.00-16.00
Péntek 8.00-14.00

Munkatársaink többsége azonban továbbra is otthonról dolgozik és az elmúlt három hónapban bejáratott és jól bevált csatornákon – e-mail, telefon és online ügyintézés – állnak az Önök rendelkezésére a megszokott munkaidőben.

Azt, akinek feltétlenül személyes ügyintézésre van szüksége, a Bimbó úti irodában biztonságos körülmények között várják ügyfélszolgálati kollégáink. Az ügyféltérben rendszeresen szellőztetéssel biztosítjuk a friss levegőt, a recepciós pultra és az ügyfélszolgálati asztalra pedig a cseppfertőzés ellen védő plexifalat helyeztünk. A nyár folyamán a biztonság fokozása érdekében az alábbi előírások betartása mellett tudnak személyesen ügyet intézni:

  • Az ügyféltérben egyszerre egy ügyfél tartózkodhat.
  • Várakozás közben kérjük, tartsák be a biztonságos 1,5–2 méteres távolságot egymástól.
  • Viseljenek maszkot vagy sálat az ügyintézés alatt.
  • Használják a recepción kihelyezett kézfertőtlenítőt.
  • Amennyiben az általunk biztosított tollal töltik ki/írják alá a nyomtatványokat, kérjük, azt ne tegyék vissza a még nem használt írószerek közé. Örömünkre szolgál, ha elfogadja tőlünk. 

Aki csak számlát szeretne leadni, személyes kontaktus nélkül is megteheti az ügyfélszolgálaton kihelyezett nyomtatványok és leadó ládák segítségével. Természetesen továbbra is elfogadjuk a számlákat e-mailen csatolt dokumentumként, amennyiben minden adat jól olvasható a fotón.

Ha lázas, légzési problémákkal vagy száraz köhögéssel küzd, kérjük, ne keresse fel az irodánkat! Amíg beteg, válassza a változatlan idősávban elérhető telefonos (+36-1-210-9790) vagy elektronikus ügyintézési csatornáinkat. Munkatársaink készséggel állnak a rendelkezésére.

A vírushelyzetben megszokott és jól bevált online ügyintézési lehetőségek továbbra is változatlanul a rendelkezésére állnak. A részletekről tájékozódjon oldalunkon. Köszönjük megértésüket és türelmüket, valamint a biztonsági szabályok betartását.

Bodítókép: pexels.com

<< VISSZA