Ügyintézés várakozás nélkül, kényelmesen? Igen van ilyen! Használja online ügyintézési felületünket, hogy bármikor, bárhonnan intézhesse egészségpénztári ügyeit. Ha még nem regisztrált, tegye meg gyorsan! Megéri…
A Patika-csoport online ügyintézési menüpontjában tájékozódhat aktuális egyenlegéről, rendelhet társkártyát családtagjainak, módosíthatja adatait, beállíthat emlékeztetőt, letöltheti adóigazolását, kiszámolhatja várható szja-visszatérítését, ellenőrizheti az igénybe vett adóköteles szolgáltatásokat akkor, amikor éppen szüksége van az információra.
Időről időre bővítjük az online lehetőségek sorát, ahogy a technikai fejlődés és a jogszabályi környezet változása ezt lehetővé teszi. Célunk, hogy az egészségpénztári szektorban ár/érték arányban a mi tagjaink jussanak a legkedvezőbb szolgáltatáscsomaghoz: ezt szolgálja honlapunk folyamatos fejlesztése, a minél több információt tartalmazó, érthető és átlátható tájékoztatásra való törekvésünk, a velünk való kapcsolattartási lehetőségek szélesítése, a minden év novemberében hirdetett befizetési akciónk, a patikakártyát elfogadó szolgáltatók számának dinamikus bővítése.
Elektronikusan a hagyományos, személyes ügyintézésnél kényelmesebben, gyorsabban eleget tehet az egészségpénztári tagsággal járó adminisztrációs kötelezettségeinek, ráadásul több olyan információhoz is hozzájuthat, amely segítségével még jobban kihasználhatja az egészségcélú megtakarításban rejlő előnyöket.
Kattintson IDE, ha az Új Pillér Egészségpénztár tagja és még nem regisztrált felhasználónk!
Hogyan regisztrálhat?
Az ügyintézéshez első lépésben néhány adatot – kártyaszám, adóazonosító jel, személyi igazolvány száma és az e-mail címe - kell megadnia, majd a megadott e-mailcímre elküldjük a belépéshez szükséges jelszavát. Az automatikusan generált belépőkódot a bejelentkezés után módosíthatja.
Jelszó dilemmák |
|
Manapság rengeteg online fiókkal rendelkezünk és naponta többször is bejelentkezünk egy-egy felületre – pénzt utalunk a bankszámlánkról, vásárlunk, képeket töltünk fel, taxit rendelünk vagy épp ételt. Mi történik akkor, ha nem tudunk bejelentkezni egy fiókba épp, amikor szükség lenne rá? A Kaspersky Lab legfrissebb kutatása szerint sok felhasználónak gondot jelent egy erős jelszó választása és megjegyzése, amellyel megvédheti online fiókjait.
Többféle felhasználói stratégia létezik. Íme:
1. Erős és nehezen megjegyezhető jelszavak
A kiberbiztonsági cég kutatásai szerint a három legfontosabb felület, ahol kiemelten fontos egy igazán erős jelszó használata a következőképp alakult: 63% szerint az online banki számlák, 42% szerint az online fizetős fiókok (e-pénztárca, PayPal stb.), 41%-nak a webshop oldalak fiókjai.
A nehezen feleleveníthető jelszavak hátránya, hogy az emberek nagyobb valószínűséggel felejtik el őket és előfordulhat, hogy nem tudnak belépni saját fiókjukba. Emiatt sokan stresszelnek. Az emberek több mint a fele (51%) nem megfelelően őrzi a belépési kódokat, mintegy negyedük például füzetbe írja fel, ami egyáltalán nem tekinthető biztonságosnak.
2. Gyenge és könnyen felidézhető, de feltörhető jelszavak
Néhányan nem biztonságos módon választanak jelszót, azaz nagyon könnyen meg lehet jegyezni, de ugyanilyen könnyen fel is lehet törni. Egyetlen előnyük, hogy elkerülhető általuk a nehéz jelszó okozta szorongás. Például a felhasználók 10%-a egy jelszót használ minden online fiókjához, amely mindaddig zökkenőmentes és egyszerű online jelenlétet tud biztosítani, míg nem kerül kiberbűnözők kezébe.
3. Mesterjelszó
A Kaspersky Lab szakértője szerint ideális esetben a felhasználók olyan erős jelszavakat használnak, amelyek nehezen törhetőek fel és amelyeket meg is tudnak jegyezni, így bármikor be tudnak lépni a fiókjukba. Azonban a tapasztalat azt mutatja, hogy a biztonságos jelszavakra ritkán emlékeznek az emberek, és ha sokszor nem tudnak belépni, akkor inkább választanak egy nagyon egyszerű jelszót, ezzel veszélyeztetve a fontos digitális információkat, adott esetben akár pénzt is. Vannak azonban jelszókezelő alkalmazások, amelyek esetében csupán egyetlen mesterjelszót kell megjegyeznünk, és az app őrzi minden fontos titkunk.
Tartozzon Ön is a digitális ügyfélélményt kínáló csatornánkat használók naponta bővülő csapatához! Kattintson, regisztráljon és most okosórát vagy tornazsákot kaphat. Az akció a február 5–28. között beérkező online ügyintézési regisztrációkra vonatkozik (a részletes szabályokat megtalálja honlapunkon az online regisztráció alatt).