Új Pillér hírdetési fejléc - 20% adókedvezmény, hozammal növelt megtakarítás, 10% támofatás szűrővizsgálatra
szerkezeti elem
 
Legyen Ön is patikakártya-elfogadóhely! (2017.05.01)
A tavalyi évben a korábbi években jellemzőnél visszafogottabb GDP-bővülés, növekedésnek induló infláció, és számottevő keresetnövekedés mellett a háztartások fogyasztása a korábbi évekhez képest nagyobb mértékben bővült. A GfK megállapítása szerint a kártyás fizetések aránya évek óta egyre nő, 2016-ban a forgalmazott érték alapján elérte a 36 százalékot az összes kifizetett összegen belül. Súlya ugyan csatornánként jelentősen különbözik, ám minden egyes csatornában pozitív irányba fejlődik – a leggyorsabb ütemben a drogériákban, ahol 8 százalékponttal nőtt a súlya.

Tagjaink körében végzett nem reprezentatív felmérésünk is alátámasztja, hogy az emberek egyre inkább kedvelik a készpénzkímélő fizetési megoldásokat és keresik azokat a szolgáltatókat, ahol egészségpénztári kártyájukkal is fizethetnek. A patikakártyát – az önkéntes egészségpénztárak közül elsőként – 1999-ben vezettük be, és azóta több mint 115 ezer főre nőtt a Patika-csoporthoz tartozó egészségpénztár tagok száma. Pénztártagjaink családtagjaik részére is válthatnak patikakártyát, amely – a banki társkártyákkal azonos módon – ugyanahhoz a számlához kapcsolódik. 2016-ban a társkártyák száma már meghaladta a 8 ezer darabot.

Amennyiben a szolgáltatónál már működik valamelyik bank vagy a Multi-Pay® által telepített, a Magyarországon forgalomban levő bankkártyák elfogadására alkalmas POS terminál, egyszerű a Patika-csoporthoz történő csatlakozás, hiszen a terminált csupán programozni kell a patikakártya elfogadására. A Multi-Pay® POS-n történő patikás forgalom ráadásul jutalékmentes.

Amennyiben nincs terminál, vagy éppen valamilyen okból nem működik, a Patika-csoport saját kártyaterheléses rendszere, a Virtuális POS biztosít gyors és kényelmes fizetési megoldást. (A Virtuális POS telefonon (06-1-210-9816) vagy a www.ujpiller.hu internetes oldalakon elérhető fizetési mód.) Ez a lehetőség minden szerződött partnerünk számára adott, azonban az alkalmazása igényléshez kötött. A beállítás díjtalan, ezért érdemes igényelni POS terminál megléte esetén is, felkészülve a váratlan POS terminál meghibásodásából adódó helyzetekre. Az igényléshez szükséges nyomtatvány itt letölthető.

A szolgáltatók részére a patikakártyás vásárlások ellenértékének utalása a kártyaközpontból beérkezett adatok alapján történik minden hét hétfőjén a megelőző hét hétfő 00.00 órától a vasárnap 24.00 óráig összesített tranzakciók alapján. Azaz, ha egy tag szerdán vagy akár vasárnap vásárol a patikakártyájával, annak ellenértékét a szolgáltató a következő hét hétfőn kapja meg. A Patika-csoport garanciát vállal arra, hogy a pénzt a szerződésben vállalat határidőig utalja. Amennyiben az összeg mégsem érkezne meg a megadott számlaszámra, a jegybanki alapkamat kétszeresét fizetjük a szolgáltatónak.

Szerződött partnereink munkáját kimutatásokkal is segítjük. Az utalással egyidőben például tételes listát küldünk e-mailben az adott heti kártyalehúzásokról. Így könnyen nyomon követheti a patikakártyás forgalmat, amelyben ha eltérést lát a saját kimutatásával összehasonlítva, ügyfélkapcsolati munkatársunknál azonnal jelezheti.

Innen töltheti le a Patika/Új Pillér kártyaelfogadáshoz szükséges szándéknyilatkozatot.

A vásárlási szokások alakulása (Forrás: GfK)

 

<< VISSZA