Új Pillér hírdetési fejléc - 20% adókedvezmény, hozammal növelt megtakarítás, 10% támofatás szűrővizsgálatra
szerkezeti elem
 
Egy lépéssel a konkurencia előtt (2017.05.01)
„Azt figyeltük meg, hogy egészen apró előnyök és hátrányok is javíthatják, illetve ronthatják a vállalatok versenyhelyzetét, lehetőségeit. Ezért folyamatosan elemezzük és figyeljük a körülöttünk zajló változásokat és igyekszünk továbbra is egy lépéssel a konkurencia előtt maradni ebben a tekintetben is.” – mutatott rá a béren kívüli juttatásoknak a cégnél betöltött szerepére D. Nagy Szilvia, a JYSK pénzügyi vezetője.

A lakberendezési termékek kiskereskedelmével foglalkozó, magántulajdonban lévő dán üzletlánc vezetősége szemében a béren kívüli juttatás ugyanolyan bérelem, mint maga a munkabér. Folyamatosan szem előtt tartják, hogy olyan juttatási csomagot kínáljanak a munkavállalóiknak, amellyel maximalizálhatják nettó jövedelmüket, és amely elégedettséget kelt bennük.

A Magyarországon 2005 óta jelen lévő vállalat számára kulcsfontosságú munkavállalói elégedettsége, hiszen 73 üzletből álló országos hálózatuk sikerének kulcsa az elégedett vevő. (A ClientFirst Consulting szakemberei szerint minimális javulás a vásárlói elégedettségben 20-30%-os átlagos árbevétel-növekedést hoz három éves időszak alatt. Az elégedett vevő ugyanis 2,5-szer többet költ.) És mitől lesz elégedett a vevő? Ha minőségi terméket kap minőségi módon. Utóbbihoz pedig a vállalat mindenegyes dolgozója hozzájárul a maga területén.

„Munkáltatóként fontosnak tartjuk, hogy a kollégáink fizikai és lelki egészsége a megfelelő szinten legyen. A tervezhetőség és üzleti biztonság elengedhetetlen a működéshez, így az elsődleges szempontok között van, hogy gondot fordítsunk az egészséges életmód támogatására. Az egészég közös érdeke mind a munkáltatónak, mind pedig a munkavállalónak. Munkáltatói oldalon fontos, hogy időről időre tervezhető legyen az üzleteink működtetése, ismeretében legyünk a kollégák mentális és fizikai terhelhetőségének. Munkavállalói oldalon pedig fontos, hogy tudatában legyünk a saját teljesítő képességünknek, s tegyünk azért, hogy olyan életmódot folytassunk, ami nem hat kedvezőtlenül a munkavégzésünkre. Ennek a közös margónak a mentén tudunk együtt gondolkodni a cégen belül, hogy milyen lehetőségek állnak rendelkezésre az egészséges munkavégzés körülményeinek megteremtéséhez. Jó példa erre, hogy az elmúlt évben például az adminisztratív munkavállalók számára lehetőséget biztosítottunk arra, hogy emelhető, állítható magasságú asztalokat, illetve ergonomikus székeket használjanak a folyamatos ülés negatív hatásainak ellensúlyozására. De említhetem például az üzletekben dolgozó kollégák esetében a kényelmes és komfortos munkaruha rendelkezésre bocsátását, az áru mozgatásához szükséges elektronikus és egyéb technikai berendezések folyamatos biztosítását is.”

 

<< VISSZA