Új Pillér hírdetési fejléc - 20% adókedvezmény, hozammal növelt megtakarítás, 10% támofatás szűrővizsgálatra
szerkezeti elem
 
CX, az új csodaszer (2017.02.01)

Egyre több két-három betűs szót kell megtanulnunk, ha érteni, követni, netán alakítani akarjuk a világban zajló folyamatokat. Az egyik ilyen a CX, azaz ügyfélélmény (customer experience). „Az ügyfélkiszolgálási kultúra területén már egy minimális javulás, a vásárlói elégedettség enyhe növekedése 20-30%-os átlagos árbevétel-növekedést hoz néhány éven belül.” – hangsúlyozta Mózes István, a ClientFirst Consulting ügyvezető partnere, aki szerint egy elégedett vásárló akár 2,5-szer annyit költ egy vállalatnál, mint egy elégedetlen.

A ClientFirst Consulting immár nyolcadik alkalommal vizsgálta a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét. A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny nagyvállalati kategóriájának győztese pedig második alkalommal is a BENU Magyarország Zrt. lett. A Patika-csoport szolgáltatói partnere az idén először kiosztott „A legjobb élményt nyújtó szolgáltató a személyes ügyfélkiszolgálásban” kategóriát is megnyerte, valamint a tesztvásárlók véleménye szerint a legjobb családbarát kiszolgálást is a BENU hálózat patikái nyújtották.

<< VISSZA