Új Pillér hírdetési fejléc - 20% adókedvezmény, hozammal növelt megtakarítás, 10% támofatás szűrővizsgálatra
szerkezeti elem
 
Partnereink 5-ből 4,76 pontot adtak a prémium szolgáltatónak (2016.10.01)

Köszönjük, hogy az augusztusban elindított kérdőíves kampányunkban részt vett és véleményével hozzájárult ahhoz, hogy az Új Pillér Egészségpénztár szolgáltatásai tovább javulhassanak. Nagy örömünkre a szolgáltatók, az egészségpénztárba tagdíj-hozzájárulást fizető munkáltatók és a tagjaink is aktívan részt vettek a felmérésünkben. Várakozásunkat felülmúló arányban kattintottak és válaszoltak kérdéseinkre, illetve küldték vissza postán a kitöltött kérdőíveket.

Az Új Pillér Egészségpénztár rendkívül magas, a teljes tag és partnerkörre vetítve 4,76-os átlagértéket ért el egy ötfokú skálán, ami még a 2010-es elégedettségmérésünk kedvező eredményét (4,49) is meghaladja. Ez a pozitív trend is jelzi, hogy számunkra kiemelt fontossággal bír az Új Pillér Egészségpénztár szolgáltatásainak folyamatos fejlesztése. Továbbajánlási mutatóink is nagyon kedvezőek, ami előrevetíti az ügyfélkörünk bővülését.

A prémium kassza egyaránt koncentrál régi tagjai elégedettségének növelésére és újabb tagok vonzására. Mindkét körnek szól például a novemberi befizetési akciónk, amellyel hozzájárulunk tagjaink egészségre költhető forintjainak gyarapodásához.

Mindhárom ügyfélkörünk kiemelten jól értékelte az ügyintézésünk gyorsaságát, a munkatársak felkészültségét és főként a munkatársaink kedvességét és készségességét, ahogy az alábbi ábra is mutatja.

 


1=gyenge/nagyon elégedetlen, 5= kiváló/nagyon elégedett

 

<< VISSZA