Új Pillér hírdetési fejléc - 20% adókedvezmény, hozammal növelt megtakarítás, 10% támofatás szűrővizsgálatra
szerkezeti elem
 
Kattintson, és mondja el véleményét az újpilléres szolgáltatásokról! Nekünk számít az Ön véleménye! (2016.08.01)

Összeállítottunk egy-egy rövid kérdőívet a patikakártyások, a kártyát elfogadó szolgáltatók és a kártyára utaló munkáltatók számára, amelyben értékelhetik szolgáltatásainkat, munkatársaink hozzáértését, a velünk való kapcsolattartás minőségét és a kártyahasználatot. Arra is szeretnénk lehetőséget adni a kérdőívvel, hogy elmondják észrevételeiket, felhívják a figyelmünket az esetlegesen elkövetett hibákra.

A prémium Új Pillér kiemelt célja a folyamatos fejlődés, a piaci igényekre és lehetőségekre való rugalmas és gyors reagálás, valamint a már meglévő szolgáltatásaink minőségének folyamatos javítása kihasználva a technológiai lehetőségeket. Gondolkodásunk középpontjában partnereink állnak. Célunk, hogy a pénztártagok, szolgáltatók és munkáltatók számára kiváló minőségű termékportfoliót kínáljunk és a legújabb trendeknek megfelelő kiszolgálást nyújtsunk.

Ehhez szükségünk van az Önök segítségére is.

Kérjük, értékelje munkánkat! Mondja el véleményét, hogy azt kapja, amit szeretne!

Ügyfél-elégedettségi felmérés pénztártagoknak
Ügyfél-elégedettségi felmérés munkáltatóknak
Ügyfél-elégedettségi felmérés szolgáltatóknak

Ügyfél-elégedettségi felmérés letöltése


Ha a kérdőív kitöltésével kapcsolatban kérdése merülne fel, hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-1-210-9790-es telefonszámon munkanapokon 8-22 óra között.

<< VISSZA